• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی

  • کد خبر : 1030
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی
فروشگاه تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودروهایی از جمله لیفان، لوازم یدکی خودرو جیلی و سراتو بوده و این لوازم را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند.

به گزارش خبرتجاری، بنابر اعلام تیکوما، کمپانی خودرو سازی لیفان یک شرکت خودرو ساز چینی بوده و از سال  ۱۹۹۲ مشغول تولید خودرو است. کمپانی خودروسازی لیفان تا به امروز خودروهای خود را به بیش از ۲۱ کشور دنیا وارد نموده و با توجه به این که خودروهای این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند، این کمپانی در طول این سال ها پیشرفت قابل توجهی کرده است.

خودروی لیفان

خودروی لیفان در تعداد زیادی از کشورها به خصوص کشور ایران طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر شرکت خودرو سازی لیفان در حال همکاری با شرکت کرمان موتور بوده و تا به حال خودروهایی مانند لیفان X۵۰ را به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است. یکی از پرفروش ترین خودروهای این کمپانی، لیفان ۶۲۰ است.

لوازم یدکی این خودرو شامل قطعاتی مانند قطعات جلوبندی از جمله کمک فنر جلو و عقب، مه شکن عقب چپ لیفان،  چراغ جلو و چراغ عقب، شبکه سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم می باشند.

سایر لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات یدکی بدنه آن مانند دستگیره بیرونی و تیغه برف پاک کن هستند. چراغ جلوی لیفان X۵۰ ساخت کمپانی خودرو سازی لیفان بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این چراغ جلوه زیبایی به این خودرو می دهد و در نتیجه به عنوان یکی از پر فروش ترین نوع چراغ شناخته شده است.

سپر خودروی لیفان نیز یکی دیگر از مهمترین لوازم یدکی این خودرو است و مقاومت زیادی در برابر ضربات محکم دارد. این سپر از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل بسیار مقاوم است.

خودروی جیلی

کمپانی خودرو سازی جیلی، یکی از معروف ترین برندهای خودرو سازی در بازار جهانی خودرو است. شرکت تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودرو جیلی در تهران است. برند جیلی از سال ۱۹۹۷ میلادی در شهر پکن به صنعت خودرو سازی چین وارد شد. موسس کمپانی خودرو سازی جیلی، فردی به نام لی شوفو بود.

این کمپانی در سال ۱۹۹۸ تولید خود را در زمینه ون های کوچک آغاز کرد و بعد از گذشت یک سال موفق یه دریافت تاییدیه برای تولید سایر خودروها شد. خودروهای جیلی در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند است و از سال  ۲۰۱۸ این خودرو در حال تولید است.

این خودرو در بازار جهانی بسیار معروف و پرطرفدار بوده و به Coolari معروف است. خودروی جیلی جیاجی از دیگر خودروهای جیلی بوده و در حقیقت به عنوان اولین MPV این کمپانی شناخته شده است. از خودروی جیاجی در سال ۲۰۱۷ میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و بعد از گذشت دو سال به بازار خودرو وارد شد.

خودروی جیلی آیکون نیز یکی دیگر از خودروهای این شرکت است و به وسیله یکی از ماهرترین طراحان این کمپانی در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. این خودرو از فوریه سال جدید، وارد بازار خرید و فروش خودرو می شود. خوروهای جیلی قطعات یدکی مختلفی در قسمت بدنه، موتور و جلو بندی دارند.

بدنه خودروی جیلی  شلمل قطعات مختلفی از جمله درب های عقب و جلو، گلگیر جلو و عقب، سپرها و چراغ های جلو و عقب مانند چراغ جلو جیلی امگرند ۷، آیینه بغل و براکت سپر جلو و عقب است. قطعات یدکی جلوبندی خودروی جیلی قطعاتی مانند دیسک جلو چرخ جیلی شاسی بند و سدان، کمک جلوها، طبق و بوش طبق جیلی، میل موج گیر و قرقری فرمان می باشند.

لوازم موتوری این خودرو نیز شامل قطعاتی همچون سر سیلندر و واشر سر سیلندر جیلی، تسمه تایم، دینام و تسمه تایم در مدل xv  و مدل های دیگر، دسته موتور، وایر شمع، میل لنگ، میل سوپاپ موتور، فیلتر روغن، مخزن های شیشه شوی و فیلتر هوا می باشند. 

خودروی کیا سراتو

کمپانی خودرو سازی کیا از سال  ۲۰۰۳ میلادی فعالیتش را در زمینه تولید خودروی کیا سراتو شروع کرده است. ظاهر این خودرو در مقایسه با سایر خودروهای کمپانی کیا، کاملاً متفاوت است و به همین دلیل نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

از آن جایی که خودروی سراتو خیلی سریع در بین افراد محبوب شد، کمپانی کیا تصمیم گرفت نسل جدیدی از این خود رو را وارد بازار کند. در سال ۲۰۰۸ میلادی، کمپانی کیا نسل دیگری از کیا سراتو را وارد بازار جهانی کرد و این خودرو تا حد زیادی مورد استقبال قرار گرفت.

در ابتدای تولید خودروی کیا سراتو، این خودرو فقط به صورت وارداتی به کشور ایران وارد می شد اما بعد از مدتی شرکت سایپا این محصول را در مدل ایرانیزه و در چهار مدل مختلف وارد بازار کرد. خودروهای کیا سراتو که تولید شرکت سایپا هستند، در دو نوع آپشنال و معمولی و با دو پیشسرانه ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی به بازار وارد شد.

مدل های آپشنال کیا سراتو مجهز به آپشن های مختلفی از جمله صندلی های چرمی، سانروف، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش هشت اینچی، استارت بدون نیاز به کلید، دسته دنده و فرمان چرمی و آمپر سوپر ویژن هستند ولی خودروهای معمولی کیا سراتو فاقد این امکانات هستند.

خودروهای آپشنال کیا سراتو در مقایسه با خودروهای معمولی، دارای قیمت بیشتری هستند. ولی با وجود این که مدل آپشنال این خودرو امکانات بسیار زیادی دارد، بسیاری از افراد مدل معمولی این خودرو را به مدل آپشنال ترجیح می دهند.

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish