• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

فروش ویژه انواع پارکت لمینت و چمن مصنوعی ایرانی و خارجی با بهترین قیمت

  • کد خبر : 1046
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
فروش ویژه انواع پارکت لمینت و چمن مصنوعی ایرانی و خارجی با بهترین قیمت
یکی از کفپوش‌های مدرن و امروزی پارکت لمینت‌ها هستند که طرفدارن بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

به گزارش خبرتجاری، بنابراعلام دیجی پالیزی، کمپانی‌های معتبری وجود دارند که این پارکت لمینت‌ها را در ابعاد، ضخامت، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و روانه‌ی بازار می‌کنند. یکی از این کمپانی‌ها گروه صنعتی آرتا است.

پارکت لمینت آرتا

این گروه صنعتی به عنوان اولین و معتبرترین تولیدکننده پارکت لمینت می باشد و توانسته با تولید محصولات با کیفیت خود علاوه بر تامین نیاز داخلی محصولات خود را به کشورهای آسیایی و خاورمیانه صادر کند پارکت لمینت آرتا با استاندارد سایش متفاوت در اداره‌ها، مکان های عمومی و تجاری، مصارف مسکونی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زمان خرید پارکت لمینت آرتا از نمایندگی های مجاز برگه‌ای به عنوان برگه‌ی ضمانت نامه به مشتریان محترم ارائه می گردد، اغلب این ضمانت نامه برای پارکت لمینت‌های مسکونی ده ساله و برای پارکت لمینت‌های اداری پنج ساله می‌باشد.

فروشگاه دیجی پالیزی مرجعی معتبر جهت فروش انواع پارکت لمینت های ایرانی و خارجی می باشد این فروشگاه نمایندگی فروش پارکت لمینت ایرانی آرتا را اخذ نموده و با داشتن کادری مجرب خدمات نصب را در کمترین زمان انجام می دهد.

مشاوران ما در سایت دیجی پالیزی به نشانی www.digipalizi.com بصورت آنلاین، شما را در انتخاب و خرید پارکت مسکونی، اداری و تجاری یاری می کنند.

پارکت لمینت ارزان

اغلب ما در خرید پارکت لمینت علاوه بر کیفیت و طرح به قیمت محصول نیز توجه می کنیم. باید بدانیم چه عواملی بر قیمت پارکت لمینت ها تاثیرگذار هستند تا پارکت لمینتی ارزان و با کیفیت را خریداری کنیم.

در وهله اول بسته به این که محصول را از فروشگاهی تهیه می کنید، قیمت آن می تواند متغیر باشد. بنابراین فروشگاه هایی را انتخاب کنیم که انصاف را رعایت می کند و محصولات خود را به قیمت کارخانه یا نزدیک به آن بفروش می رساند.

ضخامت پارکت لمینت، استاندارد سایشی، نوع مغزی بکار رفته در محصول، کشور سازنده و وجود گارانتی و میزان اعتبار ضمانت نامه از جمله مواردی هستند که بر قیمت پارکت لمینت ها تاثیر می گذارند. اگر بدنبال پارکت لمینت ارزان قیمت هستید بهترین گزینه محصولات ایرانی با کیفیت می باشد.

محصولات ایرانی با کیفیتی وجود دارند که برای اثبات دوام و کیفیت محصولات خود از اعتبار ضمانت نامه های طولانی برخوردار هستند. این موضوع می تواند  انتخاب شما را آسان کند .

برای مشاهده قیمت و خرید پارکت لمینت ارزان، مجموعه فروشگاهی دیجی پالیزی با اخذ نمایندگی معتبر از برترین برندهای ایرانی و خارجی محصولات متنوعی را با بالاترین کیفیت جمع آوری کرده و در بستری قابل اطمینان و معتبر، به فروش می رساند.

اگر پارکت لمینت را به عنوان پوشش کف انتخاب کرده اید، دیجی پالیزی با سابقه فروش و رضایت بالا، همان فروشگاهی است که به دنبال آن هستید.

چمن مصنوعی

همانطور که می دانیم چمن مصنوعی به دلیل دوام بالا، رسیدگی کم و صرفه جویی در وقت، نداشتن هزینه در نگهداری و … بسیار بهتر و مقرون بصرفه تر از چمن طبیعی می باشد.

چمن مصنوعی در بازار به دو صورت چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی تزئینی یافت می شود. کاربرد چمن مصنوعی ورزشی در عرصه ورزشی همچون فوتبال، گلف، تنیس، بیسبال، هاکی و … است.

کاربرد چمن تزئینی در محوطه سازی، منازل، مراکز اداری و تجاری و … می باشد. امروزه از چمن مصنوعی تزئینی در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار استفاده می گردد. از دیگر کاربردهای چمن مصنوعی دکوراتیو(تزئینی)، می­ توان به استفاده از آن در روف گاردن، تراس، حیاط، باغچه، ویلا، مغازه، تالار، مهد کودک و مدارس اشاره داشت.

امروزه خریده چمن مصنوعی با کیفیت دغدغه ی طرفداران این محصولات شده، باید دقت داشت که چه نوع چمن مصنوعی مناسب محیط تان است و با توجه به دوام، کیفیت، قیمت و ظاهر زیبا بهترین خرید را داشته باشید.

همچنین انواع چمن مصنوعی دیواری (گرین وال) را به قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای مشاهده انواع طرح ها و قیمت به روز چمن مصنوعی، می­ توانید به سایت دیجی پالیزی مراجعه کرده و خریدی ارزان و مطمئن داشته باشید.

با مشاهده انواع طرح های پارکت و چمن مصنوعی در سایت دیجی پالیزی به همراه مشخصات فنی و قیمت، خریدی راحت، ارزان و لذت بخش را تجربه خواهید کرد در ضمن شما می توانید برای مشاوره خرید با شماره های  ۰۲۱-۸۸۵۴۳۴۰۹  و یا  ۰۲۱-۸۸۵۴۳۴۸۷ در تماس باشید.

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1046

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish