• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

شناخت بهتر بازی‌های ویدئویی با گیم پاس

  • کد خبر : 1058
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
شناخت بهتر بازی‌های ویدئویی با گیم پاس
چقدر برای شما پیش آمده که هزینه بسیار گزافی را بابت یک بازی کنسول پلی استیشن، ایکس باکس و یا نینتندو سوئیچ پرداخت کرده باشید و آن بازی باب میل شما نبوده؟ اصلا چقدر تریلر‌های ارسال شده از بازی‌ها، با واقعیت شباهت دارند؟ آیا واقعا می‌توان از روی تریلر، یک بازی جذاب را انتخاب کرد؟ اصلا چطور شما یک بازی جدید را انتخاب می‌کنید؟ با گران شدن دلار، قطعا وضعیت گیمر‌ها نیز سخت‌تر از دیروز می‌شود.

با وجود اینکه تبادل بازی‌های ویدئویی کنسول‌ها بسیار رواج دارد، اما باز هم بسیاری از افراد باید ضرر‌های زیادی برای خرید یک بازی بی‌کیفیت بدهند. پس چاره چیست؟ زمانی که یک بازی جدید به بازار عرضه می‌شود، کمپانی سازنده با تمام وجود در مورد آن تبلیغ می‌کند و شما ممکن است فریب آن را بخورید. اما آیا مرجعی برای نقد و بررسی بازی وجود دارد؟ یا یک مرجع تخصصی برای آموزش بازی مثل آی جی ان اما به صورت فارسی را سراغ دارید؟ اخبار بازی را از کجا دنبال می‌کنید؟

اهمیت نقد و بررسی بازی در دنیای کنسول‌ها

همانطور که می‌دانید، این روزها با وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا و قرنطینه‌های خانگی بازار بازی‌های ویدئویی بسیار داغ است. همه کمپانی‌های مطرح و طراحان بازی با وجود سختی‌ها تلاش خود را می‌کنند تا عناوین جدیدی روانه بازار کنند.

اما با قیمت بالای دلار، گیمر‌ها باید به دنبال وام گرفتن باشند تا بتوانند همه این عناوین را بازی کنند! خرید بازی پلمپ ضرر بسیاری زیادی دارد و باید هنگام فروش، آمادگی ضرری چشم گیر را داشته باشید. اگر نخواهید تن به این ضرر گزاف دهید، باید ماه‌ها انتظار بکشید تا قیمت یک بازی کاهش پیدا کند و بتوانید نسخه کارکرده آن را تهیه کنید. حال با همه این اوصاف، تصور کنید که با شوق و هیجان جزء اولین افرادی باشید که یک عنوان جدید را تهیه می‌کنید. دیسک را درون کنسول قرار می‌دهید و متوجه می‌شوید که گیم پلی بازی کاملا با چیزی که تصور می‌کردید تفاوت دارد. حال شما باید با ضرر بسیار زیاد آن بازی را بفروشید.

در این مواقع شاید آرزو می‌کردید که یک فرد نقد و بررسی بازی را به صورت کامل و بی طرفانه انجام می‌داد. در این صورت می‌توانستید ضعف آن را درک کنید و دچار این ضرر مالی نشوید. اما مهم‌ترین مساله در مورد نقد و بررسی بازی در دنیای امروز، بی طرف بودن فرد است. گاهی برخی افراد با دریافت هزینه اسپانسری، تنها مزایای بازی را بیان می‌کنند و شما را فریب می‌دهند. همچنین نقد و بررسی بازی باید به زبان فارسی باشد تا همه گروه‌های سنی با هر سطح مهارت بتوانند متوجه آن شوند.

آیا مرجع آموزش بازی فارسی در ایران وجود دارد؟

آموزش بازی در مجله اینترنتی گیم پاس

قطعا برای شما هم بارها و بارها پیش آمده که هنگام کشتن یک باس فایت دچار مشکل شده‌اید. یا اینکه در بازی‌های معمایی، بارها نتوانستید معمای بازی را حل کنید. گاهی این مشکلات آنقدر سخت می‌شوند که شما کاملا از بازی بیزار می‌شوید. در این مواقع کسانی که به زبان انگلیسی تسلط بیشتری داشته باشند، می‌توانند در سایت‌های مختلف به دنبال راه حل رد کردن آن مرحله بگردند. اما اگر چنین امکانی را نداشته باشید، به ناچار مجبور می‌شوید که بازی خود را رها کرده و آن را عوض کنید! به همین خاطر وجود یک مرجع آموزش بازی فارسی برای گیمر‌های امروز بسیار حائز اهمیت است.

آموزش بازی می‌تواند شامل آموزش رد کردن مراحل مختلف بازی‌ها، کد‌های تقلب و این چنین مواردی باشد. اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید، حتما باید یک مرجع آموزش بازی فارسی داشته باشید تا بتوانید تمام بازی‌ها را تا مرحله آخر بروید!

دنبال کردن اخبار بازی

جدیدترین اخبار بازی در مجله اینترنتی گیم پاس

آیا GTA VI در سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد؟ اصلا جدیدترین نسخه کال آف دیوتی قرار است چطور باشد؟ اگر یک گیمر واقعی باشید، حتما شما نیز به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید. اخبار بازی عموما به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و کمتر کسی می‌تواند از این اخبار اطلاع پیدا کند. به همین خاطر، وجود یک مرجع عالی برای دریافت اخبار بازی به زبان فارسی می‌تواند بهترین خبر برای گیمر‌های حرفه‌ای ایران باشد.

بهترین مرجع برای گیمر‌های ایرانی

در سال ۱۳۹۷، یک گروه جوان حرفه‌ای و متخصص، اقدام به افتتاح یک مرجع عالی برای گیمر‌های ایرانی کردند. این مرجع که گیم پاس نام دارد، هر آنچه که یک گیمر نیاز خواهد داشت را در اختیار او قرار می‌دهد. در گیم پاس همه چیز اعم از اخبار بازی، آموزش بازی و همچنین نقد و بررسی بازی به زبان فارسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بازی کردن یک اعتیاد نیست بلکه یک انتخاب است. انتخابی که می‌تواند شما را به دنیای جدیدی ببرد. پس اگر شما نیز به صورت حرفه‌ای گیم را دنبال می‌کنید و ترجیح می‌دهید گذر زمان شما از طریق گیم باشد، حتما سری به Gamepass.ir بزنید. اینجا دنیای شماست. دقیقا همانجایی که دستتان را می‌گیرد و دنیای گیم را به بهترین نحو ممکن نشان‌تان می‌دهد.

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1058

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish