• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

توزیع ۲۵ هزار بسته جهیزیه در مناطق محروم کشور

  • کد خبر : 1229
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
توزیع ۲۵ هزار بسته جهیزیه در مناطق محروم کشور
صمدیان گفت:امسال ۲۵ هزار بسته‌ جهیزیه و۱۵۰ هزار بسته خوراکی در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبرتجاری، حسین صمدیان مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س)گفت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و پانزدهمین سالگرد تاسیس بنیاد خیریه، این موسسه و نمایندگی‌های آن در ۳۱ استان کشور با رویکرد جدید و با حضور مسئولان کشوری و لشگری افتتاح شد.

وی گفت:موسسه خیریه در سال گذشته در زمینه محرومیت زدایی فعالیت‌های فراوانی در سطح کشور انجام داده است.

وی اظهار کرد: در سال ۹۹، ۲۵ هزار بسته‌ جهیزیه،۱۵۰ هزار بسته خوراکی از برند‌های کاملا ایرانی، ایجاد کارآفرینی و تولید محصولات فرهنگی و نساجی، ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی و… تهیه شده است و در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شده است.

وی تاکید کرد: نکته‌ای که این بنیاد خیریه را از سایرین متمایز می‌کند، پشتیبانی سریع، دقیق و بهینه از کلیه‌ی نهاد‌های حمایتی و محرومیت زدایی کشور از جمله کمیته امداد، سپاه پاسداران، بهزیستی و کلیه‌ی خیریه‌های کشور است.

وی افزود: به گونه‌ای که هر کدام از این نهاد‌ها و موسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل، بسته‌ی خوراکی و یا لوازم التحریر از طریق این بنیاد اقدام کرده تا با هزینه‌ی کمتر و کیفیت بهتر و هم چنین ارسال رایگان به دست نیازمندان تحت پوشش آنان در سراسر کشور برسد.

وی ادامه داد:با توجه به توانمندی و گستردگی فعالیت‌های این بنیاد و با توجه به سفارش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمایندگی بین المللی موسسه نیز در کشور سوریه افتتاح شده که تمام منابع مالی ان از طریق خود کشور سوریه تامین می شود.

سردار آبرومند در ادامه این مراسم گفت:اولین نکته این است که دوستان توجه کنند ما در ابتدای راه هستیم، نه انتهای راه. ما از یک مکان مختصر در حد ۱۰الی۱۵متر، ولی با انگیزه بزرگ شروع به کار کردیم. هدف و آرمان این موسسه در حوزه تخصصی جهیزیه است که هیچ بانو و دخترخانم کم بضاعت یا کم برخوردار منتظر جهیزیه نباشد.

وی افزود:دغدغه اصلی آقا درحوزه اجتماعی، مسئله جمعیت است. مقدمه آن فراهم شدن شرایط و تشکیل خانواده است و فرزندآوری در کشور توسعه پیدا کند که تامین جهیزیه باعث تشکیل خانواده و ازدیاد جمعیت از برنامه این موسسه است.

سردار آبرومند افزود:این موسسه توانسته سپاه، کمیته و سایر خیرین را فعال کند، این به این معناست که ما کمبود ظرفیت و منابع نداریم. نکته دیگر این است که این موسسه باید مردمی بودن خود را توسعه دهد و نگاه خلاقانه داشته باشد و راه حل‌های جدیدی را برای مشکلاتی که وجود دارد پیدا کند.

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish