• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

چرا نرم افزار حسابداری تحت وب؟ از های‌سافت بپرسید

  • کد خبر : 1503
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
چرا نرم افزار حسابداری تحت وب؟ از های‌سافت بپرسید
نرم افزار حسابداری تحت وب با سرعتی بسیار بالا و حتی بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، به یک ابزار حیاتی در پیشبرد جنبه مالی کسب‌وکارها بدل شده است.

به گزارش خبرتجاری، نیازی به توضیح نیست که در دنیای رقابتی کسب‌وکارها، هیچ ابزاری نمی‌تواند فراگیر شود، در صورتی که واقعاً کاربردی باشد. البته حتی با این وجود، در بازار کسب‌وکار ایران، همچنان صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها با دید تردید در نرم افزار حسابداری تحت وب و سطح کاربردی بودن آن می‌نگرند. اگر شما نیز به عنوان یکی از فعالین صنفی، صاحبان کسب‌کارهای صنفی بزرگ یا حتی مدیر یک فروشگاه کوچک، در مورد استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب با تردید مواجه هستید، های‌سافت می‌تواند به شما کمک کند. نرم افزار حسابداری های‌سافت به عنوان یک نرم افزار حسابداری تحت وب موفق، اینجاست تا به سؤالات و تردید‌های ما در این مورد پاسخ دهد. های‌سافت به‌عنوان یک برند موفق در این عرصه، بهتر از هر کسی پاسخ تردیدهای ما را در اختیار دارد.

چرا استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب یک الزام برای فروشگاه ها و اصناف شده است؟

صرفه‌جویی در وقت و زمان

در حالی که در گذشته، استفاده از دفتر، کاغذ و خودکار همراه با چرتکه یا ماشین‎حساب، پاسخی به نیازهای یک کسب‌وکار در حوزه مالی حسابداری بود، امروز داستان فرق کرده است. همزمان با ابداع و فراگیر شدن نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، مدیران و مسئولان بخش مالی از چنگ فرآیندهای زمانبر ثبت دستی و نگهداری و بایگانی دفاتر رها شدند. فرآیند ثبت دستی و بایگانی دفاتر و مستندات مالی، بسیار وقت‌گیر و طاقت‌فرسا بود. پس از این نرم افزار حسابداری تحت وب یک گام به جلوتر بود. نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب های‌سافت با ایجاد یک بستر یکپارچه برای دسترسی کاربران مختلف به محاسبات و صورت‌های مالی، صرفه‌جویی در وقت و زمان را به حد اعلای خود رساند. در استفاده از های‌سافت، هیچ نیازی به چاپ و ارائه گزارش یا حتی انتقال آن با دیسک و فلش نیست. تمام کاربران، از مدیریت فروشگاه تا مسئولان فروش، در یک بستر یکپارچه تراکنش‌ها را ثبت و تحت نظر دارند.

بخاطر دقت و سهولت بیشتر

همزمان با صرفه‌جویی در زمان، نرم افزار حسابداری تحت وب به شما این امکان را می‌دهد که دقت سیستم مالی فروشگاهخود را افزایش دهید. خطاهای انسانی در ثبت دستی تراکنش‌های مالی و حسابرسی، امر چندان بعید و نادری نیست. این مشکل حتی تا حدودی در نسل‌های اولیه نرم افزار حسابداری فروشگاهی وجود داشت تا اینکه نرم افزار حسابداری تحت وب وارد صحنه شد. در نرم افزار حسابداری های‌سافت، به عنوان یک نمونه موفق تحت وب، اطلاعات تراکنش‌ها نه‌تنها با سنجیدن جوانب مختلفی با دقت ثبت می‌شوند بلکه استفاده از یک ساختار یکپارچه بایگانی و نگهداری اطلاعات، شانس وقوع خطا را به صفر رسانده است. این در حالی است که حتی امکان خرابکاری و دستکاری در اطلاعات نیز از بین رفته است. تمام کاربران در ارتباط با سرور مرکزی قرار دارند و هر تغییری در اطلاعات، نمی‌تواند از چشم سایر کاربران و سرور دور بماند. پس با این وجود افزایش چشم‌گیر دقت، ارمغان بعدی  نرم افزار حسابداری فروشگاهی  تحت وب های‌سافت ، برای کسب‌وکار شماست.

بخاطر صرفه‌جویی در هزینه‌ها

در حالی که شاید در شرایط عادی برای پیشبرد جنبه‌های مالی کسب‌وکار خود به چندین حسابدار نیاز داشته باشید، نرم افزار حسابداری تحت وب اینجاست تا شما را از نیاز به حسابداران متعدد رها سازد. در اغلب موارد تنها یک حسابدار با در اختیار داشتن اطلاعات نرم افزار حسابداری تحت وب می‌تواند تمام گزارش‌ها و صورت‌های مالی مورد نیاز را ایجاد کند. البته این در شرایطی است که کمی سخت‌گیر باشید و کسب‌وکارتان وسیع باشد؛ در غیر این صورت اغلب اصناف و فروشگاه ها با وجود یک نرم افزار حسابداری تحت وب موفق مانند های‌سافت، نیازی به حسابدار و داشتن اطلاعات حسابداری خاص ندارند. با وجود تعبیه قابلیت‌های انبارگردانی برخط در نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب های‌سافت، حتی نیازتان به کارمندان بیشتر در امر انبارداری و انبارگردانی نیز از بین خواهد رفت.

بخاطر ایجاد یک اتوماسیون قوی

تمام مزایا و نکات مثبت ذکر شده در بخش‌های قبلی، بخشی از یک مزیت بسیار بزرگ‌تر هستند؛ مزیتی که ما از آن تحت عنوان استقرار موفق یک اتوماسیون حسابداری کارآمد یاد می‌کنیم. ممکن است چندان با واژه اتوماسیون به شکل اصولی آشنایی نداشته باشید. یک اتوماسیون حسابداری در اصل وظیفه دارد تا همزمان با حذف عملکردهای دستی و انسانی سیستم مالی، عملکردهای خودکار و کامپیوتری را جایگزین آن‌ها سازد. مثلاً در حالی که جمع زدن مبلغ فاکتور مشتریان به شکل دستی، با خودکار و ماشین‌حساب انجام می‌شد، حالا یک نرم افزار حسابداری تحت وب موفق مانند های‌سافت، این کار را از طریق رایانه و به صورت آنی انجام می‌دهد. اما چرا نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب های‌سافت، در استقرار اتوماسیون حسابداری تا این حد موفق است؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی های‌سافت و استقرار یک اتوماسیون قوی

  • های‌سافت تمام پروسه‌های گردش کالا را به شکل برخط تحت نظر دارد؛ از ورود کالا به انبار تا خروج آن به سمت قفسه فروش و ثبت فاکتور فروش برای مشتریان. های‌سافت از انبارگردانی تا صدور فاکتور کنار شماست.
  • نرم افزار حسابداری های‌سافت با دارای بودن قابلیت‌های تحت وب، بدون فوت وقت، تمام اطلاعات را در بستری یکپارچه در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ مثلاً یک فروشنده بدون مراجعه به انبار می‌تواند از موجودی کالاها مطلع شود.
  • این نرم افزار در پلتفرم‌های مختلفی قابل اجراست؛ انواع گوشی‌ها هوشمند، تبلت و رایانه. این یعنی محدودیتی برای یکپارچه کردن بخش‌های مختلف وجود ندارد.
  • نرم افزار حسابداری تحت وب های‌سافت، از هوش بالایی در انطباق با شرایط کسب‌وکارهای مختلف برخوردار است. مثلاً بسیاری از کالاهای فروشگاه‌های مختلف به شکل پیش‌فرض در آن تعریف شده است.
لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish