• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

بازار خدمات آنلاین استاده و معرفی برترین متخصصین کسب و کارهای خدماتی

  • کد خبر : 1515
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
بازار خدمات آنلاین استاده و معرفی برترین متخصصین کسب و کارهای خدماتی
بازار خدمات آنلاین استاده به آدرس www.ostadeh.com بستری برای کسب و کارهای خدماتی است که...

به گزارش خبرتجاری، بازار خدمات آنلاین استاده به آدرس www.ostadeh.com بستری برای کسب و کارهای خدماتی است که کاربران می‌توانند به برترین متخصصین و تعمیرکاران دسترسی داشته باشند (تماس مستقیم با متخصصین) و از سوی دیگر کسب و کارهای خدماتی می‌توانند با ثبت نام در سایت استاده به افزایش فروش و جذب مشتری دست پیدا کنند.

استاده  برای مصرف کنندگان نهایی شرایطی را فراهم خواهد آورد تا بتوانند به نزدیکترین و بهترین متخصص دسترسی پیدا کرده و از بین نظرات کاربران، امتیازها، نمونه کارها و… بهترین سرویس‌کار را برای کارهای خدماتی خود انتخاب کنند و به صورت مستقیم با آنها از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام در ارتباط باشد.

از طرفی دیگر استاده برای کسب و کارهای خدماتی مشتری راغب فراهم خواهد کرد، مشتریانی که در فضای آنلاین هستند و یا درسایت استاده درخواست استفاده از خدمات را دارند. کسب و کارهای خدماتی می‌توانند در زمینه‌های کلید سازی سیار، تعمیرات صندلی، تعمیر مبل، تعمیر لوازم برقی منزل (جاروبرقی، ماکروفر، تلویزیون، لباسشویی و…)، نقاشی ساختمان، تعمیرات پکیج، تعمیرات کولر گازی، قالیشویی، شیشه بری سیار و بیش از صد خدمت دیگر با استاده همکاری داشته باشند.

*خدمات کلیدسازی و تعمیر صندلی در استاده

برای مثال می‌توان به خدمات  کلید سازی سیار  استاده اشاره کرد که در سایت استاده می‌توانید کلید ساز مورد نظر خود را انتخاب و به صورت مستقیم با آن تماس بگیرید. انتخاب کلید ساز یا هر خدمت دیگری در استاده از بین متخصصین دیگر می‌تواند بر اساس مواردی مثل امتیاز متخصص، نزدیک بودن به شما، شبانه‌روزی بودن، خدمات در محل، نوع ضمانت و… از طرف شما باشد.

خدمتی دیگر در استاده که می‌توان اشاره کرد،  تعمیرات صندلی اداری  در تهران است که می‌توانید پس از مشاهده قیمت خدمات تعمیر صندلی، مشاهده نظرات و امتیاز کاربران تعمیرکار صندلی خود را برای تعمیر در محل یا تعمیر در کارگاه صندلی سازی انتخاب کنید. قیمت شفاف و مشخص بودن کیفیت و برند قطعات صندلی و ضمانت خدمات از مزیت‌های استفاده از خدمات استاده ( در لینک بالا تعمیر صندلی) است.

*مزیت‌های استفاده از خدمات آنلاین

برای اکثر ما پیش آمده که در زمان استفاده از خدمات یک یا گروهی از تعمیرکاران یا متخصصین (در هر زمینه‌ای) در آخر با مشکلاتی مثل اختلاف قیمت تعیین شده با پرداخت شده، استفاده نشدن از قطعات با کیفیت یا با ضمانت، تاخیر در تحویل یا انجام کار مربوطه و… مواجه شدیم، استفاده از خدمات آنلاین تلاش زیادی برای برطرف کردن این مشکلات خواهد کرد.

مزیت‌های بازار خدمات آنلاین استاده برای مصرف کنندگان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتباط مستقیم با سرویس‌کاران از طریق تماس تلفنی و پیام متنی
  • مشاهده قیمت شفاف هر خدمت
  • انتخاب سرویس‌کار بر اساس نظرات و امتیاز کاربران
  • رقابتی بودن بازار برای کسب و کارهای خدماتی

مزیت‌های استاده برای کسب و کارهای خدماتی

  • تماس مستقیم مشتریان با متخصصین
  • استاده هیچ درصدی از متخصصین دریافت نمی‌کند
  • مشاوره رایگان تیم استاده به متخصصین برای افزایش فروش

*چرا باید از خدمات آنلاین استفاده کنیم؟

در کل استفاده از خدمات آنلاین مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به استفاده از خدمات کسب و کارها به روش سنتی دارد. شاید در برخی موارد قیمت برخی خدمات کمی بالاتر از حالت معمول باشد ولی، تضمین قیمت و خدمات، انتخاب تعمیرکار از بین چندین متخصص، مشاهده نظرات کاربرانی که قبل از شما از آن خدمت استفاده کرده‌اند و … را می‌توان از بزرگترین مزیت‌های بازار خدمات آنلاین نام برد که قادر است کمک بسیاری به بهتر زندگی کردن ما کند.

برای همه ما پیش آمده که نیاز به یک خدمت خاصی داشته باشیم که نه دوستان نه بستگان بتوانند به ما برای پیدا کردن متخصص آن کار کمک کنند؛ اینجاست که بازهم کسب و کارهای خدماتی آنلاین می‌توانند با لیست کردن خدمات خود و معرفی متخصصین با شما در پیدا کردن بهترین متخصص کمک کنند؛ از طرفی دیگر اشخاص و گروهی می‌شناسیم که بر روی حرفه و تخصص خود به خوبی مسلط هستند و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند، ولی پیدا کردن مشتری جدید و افزایش درآمد برایشان آسان نیست؛ اینجاست که بازهم به مزیت استفاده از خدمات آنلاین پی خواهیم برد.

*زمان مهمترین فاکتور

استفاده از این نوع خدمات می‌تواند کمک بسیار زیادی به ذخیره زمان کند. تماس با چند متخصص به صورت تلفنی و مشخص شدن زمان انجام کار در کمتر از چند دقیق با تلفن یا از طریق پیام متنی، کمک بسیار زیادی به ما خواهد کرد که بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

فاکتور زمان در برخی از خدمات مثل کلید سازی مهمتر هم خواهد شد. کلید ماشین یا خانه را گم کرده‌ایم یا به هر دلیل پشت درب مانیدیم، اینجاست که زمان برای ما بسیار مهم‌تر هم می‌شود و نیاز داریم در کمترین زمان خدمت‌رسانی به ما انجام شود. خدمات آنلاین کمک بسیار زیادی به ما برای ذخیره زمان و برنامه‌ریزی بهتر خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish