• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
17

چگونه حمام معمولی را به SPA خانگی تبدیل کنیم؟

  • کد خبر : 1506
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
چگونه حمام معمولی را به SPA خانگی تبدیل کنیم؟
اگرچه ممکن است تعجب‌آور به نظر برسد، استحمام یکی از بهترین روش‌ها برای لطافت و زیبایی پوست بدن شما است.
  1. به گزارش خبرتجاری، آیا می‌دانید چگونه در حین و بلافاصله بعد از استحمام از بدن خود مراقبت کنید؟ آیا با فواید حمام منظم آشنا هستید؟ آیا دوست دارید احساس کلئوپاترا داشته باشید. و بدن خود را در یک حمام مغذی روغن فرو ببرید و از روغن‌ها برای داشتن زمان فوق‌العاده آرامش‌بخش و مراقبت پوست و مو در حمام استفاده کنید.

    پس از اینکه یک روز سخت سرانجام به پایان رسید، قطعاً لیاقت یک لحظه آرامش را دارید. و هیچ چیز دیگری غیر از حمام امکان‌پذیر نیست. لازم نیست که یکی از آن درمان‌های فانتزی SPA داشته باشید بلکه فقط یک حمام معمولی است که در خانه انجام می‌شود. راز آن انتخاب درست روغن‌های زیبایی و طبیعی ماساژ به عنوان مواد افزودنی حمام است. فقط در این صورت است که حمام نتایج مطلوب آرامش جسم و روح را به همراه دارد. از این گذشته، بدن ما حمام را دوست دارد، پس چرا نباید بیشترین بهره را از آن ببریم!

    حمام روغن چه فوایدی برای ما دارد؟

    غوطه‌وری بدن در حمام روغن، به طور کلی راهی برای آرامش، آرامش و آرامش پس از یک روز طولانی و طاقت‌فرسا است. این درمان ساده می‌تواند به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به افسردگی را کاهش دهد زیرا باعث تسکین می‌شود. به ما کمک می‌کند تا آرام شویم و عواقب طولانی مدت در معرض استرس بودن را از بین ببریم.

    علاوه بر این، حمام کردن نباید فقط با یک لذت همراه باشد زیرا این یک روش درمانی نیز است. غوطه‌ور شدن بدن در آبی که روغن ماساژ خاصی دارد به کاهش تنش عضلانی کمک می‌کند. با گرفتگی عضلات مقابله می‌کند و همچنین درد در مفاصل و سر را کاهش می‌دهد. مو و پوست را تغذیه می‌کند. برخی از افراد اثرات ناشی از حمام روغن را با نتایج حاصل از ماساژ کامل بدن مقایسه می‌کنند.

    از دیگر مزایای حمام کردن با روغن می‌توان به سم‌زدایی بدن و تأمین مواد مغذی ضروری آن اشاره کرد. علاوه بر این، این روش درمانی جریان خون و لنف را افزایش می‌دهد، که منجر به مقابله با سلولیت و حتی لاغرتر شدن بدن می‌شود.

    اگر می‌خواهیم از سرماخوردگی دور بمانیم، حمام به شما کمک می‌کند تا سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید. وقتی صحبت از اختلالات خواب می‌شود، گفته می‌شود که یک حمام گرم با روغن گیاهی مخصوص با بی‌خوابی مقابله می‌کند.

    آخرین، مهم‌ترین و یکی از بزرگ‌ترین مزایای استحمام اثر ضد پیری است که این روش درمانی دارد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن ریخته شده در وان کافی است تا روند پیری را به تأخیر بیندازند. آن‌ها باعث ارتجاع پوست می‌شوند و همچنین باعث تغییر رنگ، چین و چروک و سایر علائم.

    چگونه حمام روغن را در خانه آماده کنیم؟

    خبر خوب این است که برای استفاده بیشتر از آن‌چه که حمام به شما ارائه می‌دهد. نیازی به رفتن به SPA نیست. چنین حمام آرامش‌بخش، جوان کننده و انرژی‌بخشی را می‌توان به راحتی در خانه تهیه کرد. ناگفته نماند که شما به وان احتیاج دارید، اما موارد بیشتری نیز برای این مراسم زیبایی مورد نیاز است.

    روغن‌های گیاهی برای حمام

    در واقع، تنوع افزودنی‌های حمام ممکن است ما را متعجب کند. شما می‌توانید محصولات را با تطبیق آن‌ها با نیازهای پوستی/ و تمرکز بر روی مقابله با مشکلات پوستی خاص انتخاب کنید. بهترین مواد افزودنی طبیعی حمام، روغن‌هایی هستند که سطح مناسب آب‌رسانی، تغذیه، لطافت، و خاصیت ارتجاعی را حفظ می‌کنند. بدیهی است که هر حمام روغنی ممکن است خواص مختلفی را نشان دهد، که کاملاً با روغنی که ما برای این مراسم زیبایی در خانه انتخاب می‌کنیم ارتباط دارد:

    روغن بادام – با علائم کشیدگی و سلولیت سروکار دارد.

    روغن نیوترال – از آب‌رسانی پوست مراقبت کرده و از آن محافظت می‌کند.

    روغن آووکادو – تغذیه، بازسازی و تحریکات را تسکین می‌دهد.

    روغن آرنیکا – ضد التهاب و بازسازی کننده است و علائم اگزما را برطرف می‌کند. و پوست آفتاب سوخته را تسکین و بازسازی می‌کند.

    روغن لیمو- آنتی اکسیدان قوی بوده و برای کلاژن سازی و پاک‌سازی پوست مناسب می‌باشد. در رماتیسم به خوبی عمل می‌کند، به بهبود اگزما کمک کرده و باعث تغییر رنگ می‌شود.

    با این حال، باید درک کرد که از محصولاتی استفاده کنید که عاری از مواد مصنوعی باشد. شما می‌توانید با تهیه روغن ماساژ از  www.janitastore.com  اطمینان کافی در مورد بهینه بودن حمام روغن خود داشته باشید.

    افزودنی‌های گیاهی به حمام روغن

    انداختن گیاهان تازه و خشک (یا به جای آن دم کرده گیاهی) به آب گرم یک روش عالی برای غنی‌سازی حمام‌های معمولی با خواص اضافی است. روشی که چنین استحمامی بر بدن ما تأثیر می‌گذارد به گیاهانی که انتخاب می‌کنیم بستگی دارد:

    بابونه – ضد باکتری است، آکنه را کاهش می‌دهد، به خواب رفتن کمک می‌کند.

    گزنه – سموم را از بین می‌برد، درد را تسکین می‌دهد و ادم را کاهش می‌دهد.

    اسطوخودوس – آرام می‌کند، تعادل را برقرار می‌کند، استرس و سردرد را کاهش می‌دهد.

    رزماری – تحریکات را تسکین می‌دهد، اعصاب را تسکین می‌دهد و پوست را صاف می‌کند.

    نعنا – ضد عفونی کننده است، علائم روماتیسم را کاهش می‌دهد، اعصاب را تسکین می‌دهد.

    حمام روغن یک دارو برای تمام مشکلات پوستی در نظر گرفته می‌شود. و می‌تواند بهترین مراسم مراقبت از بدن باشد. بیایید این آیین را حفظ کنید تا جوانی و زیبایی خاص خود را بدست آورید.  فروشگاه لوازم ماساژ جانیتا  با عرضه کردن بهترین روغن‌های گیاهی ماساژ دوست دارد که در صحت، سلامت و زیبایی شما سهیم باشد.

لینک کوتاه : https://khabartejari.ir/?p=1506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish