به گزارش خبرتجاری، مرتضی بلوکی: خوشبختانه کیش علیرغم عدم تبلیغات سفر در ایام کرونا، به عنوان مقصد تفریحی هموطنان قرار گرفته و مسافران طبق سنوات گذشته کیش را هدف گردشگری خود در فصل زمستان انتخاب کردهاند. این امر نشان میدهد که این منطقه به عنوان مکان گردشگری در ایران و کشورهای همسایه شناخته شده و موجب رونق از صنعت گردشگری کشور و مانع از خروج ارز می شود.
البته این موضوع نباید دلیلی باشد که تبلیغات و اجرای پروژهها جدید گردشگری نادیده گرفته شود؛ زیرا به زودی این مکان برای مسافران و گردشگران تکراری خواهد شد و آنها مقاصد دیگری را برای سفر تفریحی انتخاب خواهند کرد. همچنین باید کالاهایی که در کیش عرضه میشود با کیفیت و قیمت مناسب فروخته شود. زیرا یکی از دلایل عمده گردشگران برای سفر به کیش، خرید کالاهای با کیفیت و مطرح است. این موضوع زمانی محقق میشود که مشکلات بازرگانان رفع شود. بنابراین میتوان نتیجه گرفت برای اینکه حضور مسافران در جزیره کیش تداوم پیدا کند، باید تمام اصناف، جامعه بازاریان، ایرلاینها، بخش خصوصی و مسئولان پای کار آمده و امکانات و خدمات خوبی در شان گردشگری کیش در اختیار آنها قرار دهند.
لازم به ذکر است، در این بین اجرای پروژههای جدید گردشگری خبر نوید بخشی در بخش صنعت گردشگری است؛ البته این امر منوط به پیگیری و اقدام به موقع پروژهها است. امیدواریم به زودی شاهد رونمایی هرچه سریعتر از این پروژهها باشیم.