• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

خرید فالوور باعث پیشرفت پیج اینستاگرام و کسب و کار می‌شود؟

  • کد خبر : 1069
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
خرید فالوور باعث پیشرفت پیج اینستاگرام و کسب و کار می‌شود؟
جواب این سوال بسیار کلی را نمی توان با یک بله یا خیر داد ، چرا که رقابت و دیده شدن در اینستاگرام به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی که از آن برای خرید و فروش کالا و خدمات استفاده میشود به این آسانی و سادگی نیست که صرفا شما مبلغی برای خرید فالوور هزینه کنید و دیگر راحت پا روی پا انداخته و هر روز شاهد پیشرفتتان باشید.

به گزارش  اوج اینستاگرام  شکی نیست که خرید فالوور ایرانی و خرید لایک حداقل از جنبه روانی و ظاهری تاثیر زیادی در جذب فالوور ها و جلب اعتماد مشتریان برای خرید دارد ، در حقیقت بطور روانشناسی شما رغبت بسیار کمتری برای خرید محصول از پیجی که ۱۰۰ عدد فالوور دارد دارید تا پیجی که ۱۰۰۰ یا ۱۰کا فالوور

برای پیجی که تعداد پایینی فالوور دارد جلب اعتماد مخاطبان بسیار سخت تر خواهد بود .

اما خرید فالوور تنها اولین قدم برای پیشرفت شماست و به هیچ وجه نباید انتظار داشته باشید بعد از افزایش فالوور همه چیز تمام شود و تازه از ایجا کار اصلی شما شروع خواهد شد.

ایجاد یک پیج اینستاگرام جذاب :

داشتن یک پروفایل جذاب شامل عکس پروفایل ، اطلاعات بایوگرافی کامل و چشم نواز ، استفاده از یک قالب شکیل و زیبا برای پست ها می باشد.

ساخت کلیپ اینستاگرام  با لوگوی پیج و گذاشتن لوگو و آدرس پیج روی عکس ها از دیگر مواردی است که کمک می کند تا بازدید کننده گان هنگام مراجعه به پیج با یک فضای حرفه ای و زیبا مواجه شوند و ترغیب به فالو کردن شما کنند.

فعالیت در فضای اینستاگرام :

حالا که تعداد قابل توجهی فالوور دارید و پیجتان را از نظر گرافیکی جذاب کردین نوبت به فعالیت میرسد ، منظور از فعالیت گذاشتن لایک و کامنت در زیر پست های پیج های مختلف خصوصا پیج های پربیننده و اکسپلورر است.

این همان کاری است که ربات اینستاگرام انجام میدهد اما با توجه به الگوریتم و محدودیت های جدید اینستا توصیه میکنیم بجای ربات خودتان گوشی را در دست گرفته و روزانه مدت کوتاهی را به اینکار اختصاص دهید ، دقت کنید زیاده روی در لایک و فالو کردن و یا ارسال دایرکت زیاد خطر بن شدن یا محرومیت موقت شما را بالا میبرد و حتی ممکن است در صورت تکرار اکانت شما معلق شود پس در اینکار افراط نکنید تا الگوریتم اینستا به اکانت شما حساس نشود.

گذاشتن پست و استوری بصورت مستمر :

به اصلاح عامیانه پیج شما باید فعال باشد ، دقت کنید منظور این نیست که هر روز تعداد زیادی پست بگذارید چون افراط در اینکار می تواند نتیجه عکس داده و منجر به آزردگی دنبال کنندگان و در نتیجه آنفالو کردن آنها شود ، گذاشتن روزانه یا یک روز در میان پست و همینطور بین آن گذاشتن استوری کمک شایانی به پیشرفت پیج شما خواهد کرد ، البته فراموش نکنید این پست باید جذاب بوده و مخاطب را به نوعی درگیر کند.

برگزاری چالش ، مسابقه ، تخفیف ویژه !

یکی دیگر از روش های مفید برای پیشرفت پیج اینستاگرام درگیر کردن آنها با موضوعات جذاب و چالشی است. برای مثال پستی بگذارید و در آن اعلام کنید از بین کسانی که دوستانشان را در کامنت منشن ( فراخوانی) کنند هدیه یا تخفیف ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.

یا از بین کسانی که این پست را لایک کنند به چند نفر هدیه ای داده خواهد شد یا اگر پیجتان مطرح شده پیشنهاد استوری کردن آنها را به مدت ۲۴ ساعت بدهید

در برگزاری این روش افراط نکنید و با دنبال کنندگان خود صادق باشید و قرعه کشی و هدایای شما واقعی باشد ، اگر کاربران ذره ای به صداقت اینکار شما شک کنند و حس کنند اینکار فقط برای جذب فالوور است ممکن است فالوورهایتان را هم از دست بدهید.

تبلیغات هدفمند

یکی دیگر از روش های بهبود کسب و کار و پیج اینستاگرام استفاده از تبلیغات است ، این تبلیغات می تواند تبلیغات بنری و کلیکی در وب سایت ها ، تبلیغ در کانال های تلگرامی ، تبلیغ در پیج های اینستاگرام و یا حتی چاپ تراکت باشد.

در مورد تبلیغات در اینستاگرام بسیار باید هوشمندانه عمل کرد ، چرا که پیج های بسیاری با تعداد فالوورهای ۱۰۰کا و ۵۰۰کا و حتی میلیونی هستند که صرفا با خرید فالوور فیک و با هدف درآمد زایی از طریق فروش تبلیغات بوجود آمده اند و شما با پرداخت هزینه به آنها هیچ نتیجه محسوسی دریافت نخواهید کرد. پس بجای تمرکز روی عدد بالای فالوورها روی تعداد واقعی فالوورهای آن پیج که از طریق تعداد لایک و کامنت تا حدودی مشخص است دقت کنید ، پست هایی که در اکسپلورر و صفحه نخست اینستاگرام هستند هم صاحبان پیجشان می توانند انتخاب خوبی برای تبلیغ دهی باشند.

بسیاری اوقات کار با ولاگرهای اینستاگرامی که اصولا زیر چند هزار فالوور دارند نتیجه بهتری دارد تا یک پیج میلیونی فیک

اوج گرافیک  به شما این اطمینان را می دهد که اگر در کنار خرید فالوور سایر نکات ذکر شده را رعایت کنید با گذشت زمان به هدف خود که جذب مشتری یا مخاطب در اینستاگرام است خواهید رسید و توجه داشته باشید اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی بسیار بزرگ است که ممکن است صدها و هزاران پیج مشابه فعالیت شما ، کسب و کار و شما و یا کاری که قصد شروع آن را دارین وجود داشته باشد بنابراین باید برای رسیدن و پیشی گرفتن از آنها تلاش کنید ، خلاقیت به خرج دهید و در جذب فالوور از آنها پیشی بگیرید.

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1069

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish