• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
8

اقدامات موسسه حضرت رقیه(س) در محرومیت‌زدایی

  • کد خبر : 1232
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
اقدامات موسسه حضرت رقیه(س) در محرومیت‌زدایی
همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و پانزدهمین سالگرد تأسیس بنیاد خیریه حضرت رقیه(س)، این موسسه و نمایندگی‌های آن در ۳۱ استان کشور با رویکرد جدید و با حضور مسئولان کشوری و لشگری افتتاح شد


به گزارش پایگاه خبرتجاری، .حسین صمدیان، مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س) با اعلام این خبر، افزود: در سال نود و نه، ۲۵ هزار بسته جهیزیه، ۱۵۰ هزار بسته خوراکی از برند‌های کاملا ایرانی و. … تهیه و در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شده است. ایجاد کارآفرینی و تولید محصولات فرهنگی و نساجی و ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی ازدیگر اقدامات این موسسه بوده است.

وی تأکید کرد: نکته‌ای که این بنیاد خیریه را از سایرین متمایز می‌کند، پشتیبانی سریع، دقیق و بهینه از کلیه نهاد‌های حمایتی و محرومیت‌زدایی کشور از جمله کمیته امداد، سپاه پاسداران، بهزیستی و کلیه خیریه‌های کشور است. به گونه‌ای که هر کدام از این نهاد‌ها و موسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل، بسته خوراکی یا لوازم‌التحریر از طریق این بنیاد اقدام کرده تا با هزینه کمتر و کیفیت بهتر و همچنین ارسال رایگان به دست نیازمندان تحت پوشش آنان در سراسر کشور برسد.

مهندس صمدیان در انتها با اشاره به توانمندی و گستردگی فعالیت‌های این بنیاد گفت: با توجه به سفارش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمایندگی بین‌المللی موسسه نیز در کشور سوریه افتتاح گردیده که تمام منابع مالی آن از طریق خود کشور سوریه تأمین می‌شود.
حسین صمدیان همچنین افزود: ما همه تلاشمان را در راستای تحقق منویات رهبری در زمینه‌محرومیت‌زدایی و تحقق جامعه مهدوی به کار بسته‌ایم.

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1232

برچسب ها

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish