• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

راهنمای خرید هوشمندانه پالتو زنانه

  • کد خبر : 1345
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
راهنمای خرید هوشمندانه پالتو زنانه
پالتو نسبت به دیگر لباس‌های زمستانه شاید کمی گران‌تر باشد اما از طرفی کیفیت پالتو هم بسیار بیشتر از بقیه لباس‌ها است.

به گزارش خبرتجاری، یکی از استایل‌های محبوب بانوان در فصول سرد بدون شک استایل‌هایی هستند که در آن از پالتو زنان استفاده‌شده است. پالتو زنانه شیک در زمستان تقریباً محبوب‌ترین پوشاک گرمایشی در میان‌ها است.

البته پالتو زنانه در ایران نسبت به دیگر کشورها بیشتر به کار خانم‌ها می‌آید و با استفاده از پالتو می‌توانند جایگزینی برای مانتو بیاورد همین مسئله باعث شده که در زمستان خرید پالتو حداقل در ایران رونق بگیرد.

مقاومت و طول عمر پالتو

پالتو نسبت به دیگر لباس‌های زمستانه شاید کمی گران‌تر باشد اما از طرفی کیفیت پالتو هم بسیار بیشتر از بقیه لباس‌ها است. کیفیتی که می‌تواند شامل دوخت، نوع پارچه، قواره و برند تولیدکننده آن باشد.

این کیفیت به شما کمک می‌کند که سال‌ها از پالتو استفاده کنید و درواقع یک‌بار هزینه کنید و تا مدت‌ها از آن کار بکشید. حتماً با این مسئله روبرو شده‌اید یا حداقل در فیلم‌ها و سریال‌ها دیده‌اید که فردی مثلاً از ۴۰ سال پیش پالتویی دارد هنوز از آن استفاده می‌کند؛ حقیقت آن است که این مسئله برعکس دیگر حقه‌های سینمایی و تلویزیونی بلف نیست و پالتوهایی وجود دارد که حتی ده‌ها سال از آن استفاده می‌شود و شاید عمر آن‌ها حتی به قرن نیز برسد.

پس با توجه به توضیحاتی که داده شد از خرید پالتو با قیمت گران نترسید و به کیفیت آن توجه کنید هرچند خرید پالتو زنانه ارزان و باکیفیت هم همیشه لذت‌بخش است و می‌توان گفت انتخاب بهتری است درواقع می‌توان گفت چه کسی از اینکه کیفیت بهتر را ارزان بخرد بدش می‌آید؟

در خرید پالتو زنانه مهمترین موضوع قد شما و ارتفاع پالتو است. اگر قد بلندی دارید باید گفت انتخاب‌های فراوانی در پالتوها دارید اما اگر قد کوتاهی دارید باید هوشمندانه‌تر انتخاب کنید.

 پالتو بلند

این مدل پالتو برای همه افراد مناسب است پالتو بلند را می‌توانید در روزهای سرد همراه با یک پلیور یقه دار( یقه ‌اسکی ) بپوشید و با توجه به ارتفاع آن اگر قد کوتاهی دارید یک بوت زنانه پاشنه دار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

کشیدگی پالتو به بلند شدن قد شما کمک می‌کند. توجه داشته باشید که ترجیحاً  همراه پالتو بلند، شلوار گرم و جذب بپوشید.

در این مدل پالتوها، مدل‌های پشمی و البته پلی‌استر بهترین انتخاب هستند. مدل پشمی به دلیل فرم قرارگیری آن و البته گرمای طبیعی آن و پالتو پلی استر به دلیل مقاومت در برابر نم و باران!

پالتو با قد متوسط

برای این استایل پیشنهاد می‌شود اندازه پالتو تا روی زانوی شما باشد البته این نوع پالتو برای افراد قدبلند بیشتر توصیه  می‌شود.

توجه داشته باشید فاصله باقی‌مانده از زانو تا مچ پا را می‌توانید با بوت ساق دار بلند جبران کنید این استایل اگر دکمه پالتو خود را باز کنید و زیر آن یک پلیور بلند بپوشید و یک کیف ست با چکمه‌ی خود دست بگیرید می‌تواند استایلی استثنایی را به هم بزند.

 

پالتو کوتاه

این نوع پالتو در میان مدل پالتو مردانه بیشتر موردتوجه است و در میان خانم‌ها کمتر محبوبیت دارد البته این نوع پالتو می‌تواند روی یک لباس بلند چشم‌نواز باشد در این مدل سعی کنید دکمه‌های پالتو را همواره بسته نگه‌دارید چون با توجه به مدل پالتو ممکن است فرم خود را از دست دهد اما همراه استایل سعی کنید کیف بزرگی انتخاب نکنید یا بوت ساق دار کوتاه را از برنامه خود حذف کنید.

با توجه به شرایط اقتصادی که با آن روبرو هستیم ممکن است خرید پالتو برای همه آسان باشد و پالتو کالایی گران به حساب بیاورند اما در این شرایط بهترین انتخاب برای خرید پالتو خرید از فروشگاه‌هایی است که قیمت و کیفیتی مناسب دارند و البته برندهای شناخته‌شده هستند.

سوای آن بلک فرایدی یا جمعه سیاه امسال ۱۳۹۹ نیز فرصت مناسبی است تا بتوانید کت زنانه و پالتو زنانه باکیفیت را قیمتی ارزان‌تر از قیمت واقعی آن‌ها خریداری کنید.

بلک فرایدی یا جمعه سیاه روزی است که در سراسر دنیا و برندهای معتبر محصولات باکیفیت خود را باقیمتی ارزان‌تر از قیمت واقعی به مشتریان عرضه می‌کند و چند سالی است. این رسم در ایران نیز باب شده و فرصت مناسبی به وجود آمده تا همگان بتوانند کالای باکیفیت خریداری کنند.

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1345

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish