• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

سامانه خدمات هوشمند پالسی نو

  • کد خبر : 1509
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
سامانه خدمات هوشمند پالسی نو
سامانه هوشمند پالسی نو با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته در پی آن است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات پزشکی مورد نیاز خود را پیدا کرده و دغدغه ای جز خود بیماری نداشته باشد.

به گزارش خبرتجاری، با سه نوع از خدمات جدید پالسی نو آشنا شوید.

آزمایش تست کرونا در منزل

آزمایش کرونا در منزل و تست کرونا در منزل ، این امکان را فراهم کرده‌است تا بدون مراجعه در محل زندگی و یا کارتان از شما نمونه برداری صورت بگیرد. شما میتوانید از طریق کارشناسان پشتیبانی سایت و یا اپلیکیشن، اقدام به ثبت مشخصاتتان نمایید و پس از بررسی‌های لازم، متخصصان با سرعت با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌ها لازم را جهت مراجعه حضوری انجام می‌دهند.

یک آزمایش تشخیصی می تواند نشان دهد که آیا شما یک ویروس کرونا فعال دارید یا خیر و باید مراحل قرنطینه یا جدا شدن از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر دو نوع آزمایش تشخیصی وجود دارد – آزمایشات مولکولی  مانند آزمایشات RT-PCR ، که ماده ژنتیکی ویروس را تشخیص می دهد و آزمایشات آنتی ژن که پروتئین های خاص ویروس را تشخیص می دهد.

برای درخواست  تست کرونا در منزل  فقط کافی است در سایت پالسی نو درخواست خود را ثبت  کنید. کارشناسان آزمایشگاهی که از طرف پالسی نو معرفی میشوند برای گرفتن تست کرونا در سریعترین زمان ممکن حضور می یابند. تست کرونا در منزل با رعایت تمام پروتکل های موارد بهداشتی  صورت و در کمتر از ۲۴ ساعت نتیجه تست کرونا برای شما ارسال میشود

برای جوادهی فوق سریع(کمتر از ۶ ساعت) کافیست درخواست فوری تست کرونا را بدهید.

تماس با پشتیبانی:  ۰۹۱۰۷۵۰۰۹۶۷ (از ۸ صبح تا ۱۲ شب)

شماره ثابت :  ۲۲۱۲۶۲۱۸-۰۲۱ ( تماس در وقت اداری)

ویزیت پزشک متخصص در منزل

 

بیماران زیادی هستند که به واسطه ی بیماری و برخی مشکلات فیزیکی و جسمی توانایی جابجایی و خروج از منزل خود و رفتن به مراکز درمانی را ندارند. در بعضی مواقع نیز به علت وجود مشکلات روزمره زندگی برای خانواده های بیماران امکان بردن بیماران خود به درمانگاه و یا بیمارستان وجود ندارد. از سویی دیگر بسیاری از مراکز درمانی و ساختمان های پزشکی مناسب برای تردد افراد بیمار ویا کم توان ساخته نشده است، رفت و آمد در این ساختمان ها و مراکزدرمانی برای بیماران و همراهان آن ها مشکل مضاعفی است.

اگر نیاز به پزشکی باشد که برای معاجه بیمار اقدام کنید این امر بسیار سخت است هم برای بیمار و هم برای همراه بیمار جهت جابه جای

اما پالسی نو این مشکل شما را برطرف کرده است و نیاز شما به انواع پزشک متخصص و عمومی را فراهم کرده است که با مراجعه به سایت و اپلیکیشن پالسی نو در قسمت ویزیت پزشک متخصص در منزل  در خواست خود را ثبت نماید تا پزشک مورد نیاز شما برای معالجه حضوری به منزل شما مراجعه می کند .  تمام آزمایشات شما را در خانه انجام می دهند  و جواب آزمایشات هم  سری به شما داد می شود و ما تمام نیاز های پزشکی شما را  بر طرف کرده ایم.

نکته: قابل توجه این است که ما برای داروهای بیماران شما هم فکری کرده ایم که  تمام نسخه های داروی شما را از طریق داروخانه های تحت پوشش پالسی نو در کمترین زمان تحویل مشتری های خود در سراسر تهران می دهد.

پالسی نو در ضمینه پزشکی بسیار کوشیده است تا بهترین  خدمات با کیفیت و با پشتیبانی ۲۴ ساعت خود خاطر همه مشتریان و رضایت مندی  شما عزیزان را جلب نماید تا دیگر نیازی نباشد بیمار خود را در بیمارستان ها یا ساختمان های پزشکی منتقل کنند فقط با یه تماس همکاران ما به منازل شما  مراجع می کنند .

فواید دریافت خدمات پزشکی در منزل

  • امکان دریافت مشاوره پزشکی آنلاین و حضوری
  • درمان دقیق تر، رسیدگی بیشتر و کیفیت بهتر و مطلوب تر خدمات
  • احساس امنیت و رضایتمندی در بیمار و برخورداری از تغذیه مناسب
  • کاهش انتقال عفونت های بیمارستانی با دریافت خدمات پزشک در منزل
  • مقرون به صرفه بودن خدمات پزشکی در منزل به علت حذف هزینه های بیمارستانی
  • ارائه خدمات تشخیصی پیش بیمارستانی و خدمات درمانی پس از ترخیص از بیمارستان
  • دریافت هرگونه خدمات در یک بسته کامل درمانی در زمان و مکانی معین با یک تماس
  • تشکیل پرونده سلامت برای مشترکین از زمان شروع دریافت خدمات تا پایان در یک پرونده نزد بیمار
  • امکان پیگیری دقیق تر و اطمینان حاصل کردن از بهبودی و عدم تشدید بیماری پس از ترخیص از بیمارستان

پشتیبانی: ۲۲۱۲۶۲۱۸-۰۲۱ در ساعات اداری و ۰۹۱۰۷۵۰۰۹۶۷ از ۸ صبح تا ۱۲ شب

داروخانه های آنلاین
داروخانه آنلاین  می تواند راهی مناسب و کارآمد برای تهیه داروهای مورد نیاز شما باشد. داروخانه های آنلاین به شما امکان می دهند داروهای تجویز شده را با استفاده از سایت و یا اپلیکیشن داروخانه ای به جای مراجعه حضوری به داروخانه از خانه خرید دارویی  خود را داشت باشید.

 

صرف نظر از نوع داروخانه آنلاین که استفاده می کنید، داروهایی که بدون نسخه پزشک هستند نیاز به نسخه پزشک مجاز دارند (مثلاً یک پزشک ، یک پرستار پزشک یا یک دستیار پزشک) یک داروساز نمی تواند این نوع داروها را برای شما سفارش دهد.

اگر بلافاصله به دارو های که در تمام داروخانه ها بدون نسخه پزشک ارائه می شود نیاز دارید (به عنوان مثال آنتی بیوتیک)، بهترین پیشنهاد به شما  انتخاب داروخانه آنلاین پالسی نو است. که بعد از خرید دارو ارسال دارو به صورت فوری انجام می شود برای خرید دارو و تمام اقلامی که در داروخانه ها موجد می باشد فقط کافیت به لینک بالا مراجعه کنید و در خواست خود را ثبت نمایید و از یک خرید اینترنتی لذت ببرید.

با نصب اپلیکیشن پالس نو تمام بیمارستان را در جیب و منزل خود داشته باشید.

پالسی نو تولد یک ضربان

لینک کوتاه : http://khabartejari.ir/?p=1509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ArabicChinese (Simplified)EnglishGermanPashtoPersianRussianSwedishTurkish